تولید محتوای ویدئویی

تولید محتوای ویدئویی

 در سال‌های اخیر تقاضا برای انتشار و تولید محتوای ویدئویی آنلاین در حال افزایش بوده است. گوگل گزارش می‌دهد که 60 درصد از مصرف‌کنندگان آمریکایی ترجیح می‌دهند ویدیو را از طریق تلویزیون زنده تماشا کنند. همین گزارش گوگل نشان داد که از سال 2015، مصرف‌کنندگان 18 تا 49 ساله 74 درصد زمان بیشتری را در YouTube صرف می‌کنند. جای تعجب نیست که افرادی که در زمینه بازاریابی دیجیتال کار می‌کنند از این محتوای ویدیویی برای تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند.

گروه رسانه ای اروند با بکارگیری متخصصین امر رسانه اعم از برنامه سازان تلویزیونی، متخصصین و ابزارآلات روز ساخت ویدئوهای تخصصی، با بیش از 20 سال سابقه و تجربه آماده‌ی ساخت انواع محتوای ویدئویی برای پلتفرمهای مختلف است. از جمله استفاده محتوایی به عنوان تیزر تبلیغاتی، کلیپ، فتوکلیپ، ویدئو کاتالوگ، موشن گرافیک و انواع دیگر ویدئو و بسترهای مختلف از قبیل شبکه های تلویزیونی، یوتیوب، آپارات، اینستاگرام و …

این نکته مهم است که بدانیم انواع خاصی از ویدیوها در پلتفرم‌های خاص واقعاً خوب عمل می‌کنند؛ و همین ویدیوها به‌طور کامل روی پلتفرم دیگری عملکرد خوبی نداشته و حتی عملکردی فاجعه‌بار خواهند داشت.

مثلاً: ویدیوهای خام و ویرایش نشده به سبک vlog برای استوری های اینستاگرام عالی هستند؛ اما همین رویکرد در YouTube به‌خوبی کار نمی‌کند. مردم در یوتیوب انتظار دارند ویدیوهای با کیفیت و ویرایش شده‌ای را دارند؛ برعکس هم صادق است: استفاده از یک ویدیوی حرفه‌ای که در استودیو گرفته‌شده است به عنوان استوری اینستاگرام غیرطبیعی خواهد بود.

اینجاست که مشاوره رسانه ای با یک گروه با تجربه بیش از پیش احساس می شود.

امکانات ما عبارتند از:

  • برخودرداری از بروزترین دستگاهها و تیم حرفه‌ای جهت ساخت انواع دکور
  • تامین لباس و آکساسوار (آکساسوار قدیمی و خاص تا لوازم جدید و مدرن)
  • برخورداری از به‌روزترین دوربین های فیلم برداری (مانند دوربین Mini Alexa – ARRI ، انواع DSLRها و …) و تجهیزات حرفه ای نورپردازی
  • برخورداری از به روزترین ابزارآلات حرکتی و کرین در ابعاد و انواع مختلف
  • برخورداری از امکانات تصویربرداری هوایی (توسط هلی شات ) در نقاط مختلف ایران
  • امکان تصویر برداری زیر آب

تولید محتوای ویدئویی علاوه بر اثربخشی خاص و منحصر بفرد، یکی از راه‌های بالارفتن سئوی سایت یا پلتفرم مورد استفاده شما خواهد بود. چرا که زمان ماندن مخاطب در صفحه‌ی شما را افزایش می دهد و این از جمله مولفه های سئوی مطلوب سایت و یا صفحات دیگر است.

صفحه اصلی